Poľana a Ostrý Vrch - Bicykel

Včerajšie sviatočné ráno som sa zobudil do krásneho slnečného počasia, ktoré ale hneď z rána bolo horúce. Rozmýšľal som ako využijem tento deň. Chvíľku som rozmýšľal a rozhodol som sa, že si skočím dať pár kilometrov na bicykli po našich krásnych Bielych Karpatoch a Myjavských Kopaniciach. 

Hneď ako som došiel dole pred vchod a sadol na bicykel, vedel som, že to bude zlé alebo skôr pekelné teplé. Prešiel som ani nie 4 kilometre a ja som sa už potil jak keby som sa kúpal vo vode :). Našťastie prvé stúpanie nebolo dlhé ale prudké áno. Vyskúšal som môj nový fotoaparát od Sony, ako vodí proti svetlo, slnečné lúče. Aj pri malej clone to robí krásne lúče, ako vidieť na fotke. 



Po pár kilometroch lesíkom som sa dostal na krásne miesto, kde som si dal dlhšiu pauzu cca 15 min. Krásny pohľad na čistú a určite príjemne studenú vodu a vodnú nádrž Stará Myjava. Bolo tam aj zopár rybárov, ale ako som tak počul, tak sa im moc nedarilo. Rybkám sa tiež nechcelo v takom teplo ísť von :). 


Nezostávalo nič iné a ísť ďalej.  Pokračoval som smer, na môj prvý bod a to rozhľadňa Poľana. Prvý krát som tam šiel touto trasou a musím povedať, že to bolo v kuse hore dole a hore dole.


Po ceste hore dole hore dole :) som sa dostal na rozhľadňu Poľanu. Aj keď bolo len 10 hodín no možno ani to nie. Slnko bolo už silné a svetlo nie ideálne na fotenie. Ale nevadí. Aspoň dačo som nafotil pokochal som sa krajinou a mohol som sa vybrať ďalej.







Nechcelo sa mi na Ostrý Vrch ísť po ceste a potom po lúke, tak som to zobral krížom po poľnej ceste, ktorá nebola nijako označená, ale na Mapy.cz bola ukázaná. Cesta na Ostrý Vrch bola super, krásna príroda no sucho a teplo nepočítam. Mal som krásny pohľad na Hrad Branč.







A nakoniec cez Myjavu som sa dostal až domov na Starú Turú. Tento krátky, ale celkom pekný výlet hodnotím dobre. Moja trasa tu: https://www.strava.com/activities/2661269034


Komentáre